ТХ 11 подсказване 3 (Sneak Peek 3)

ТХ 11 подсказване 3 (Sneak Peek 3)

1696
0
Facebook

Излезе и третото подсказване (Sneak Peek 3) за предстоящият ъпдейт на играта Clash of Clans. Той също засяга важни теми, които ще преобърнат изцяло геймплея на играта. След като преработиха от основа щитовете, добавиха нови защити – Вилидж Гард, добавиха ограничение на времето на игра – Персоналната Почивка, вече е време да преработят и куп други неща. Тази тема ще разгледа по обширно какво ще се промени при луута, бонусите при лигите и трофеите. От суперсел обясняват и причините зад ъпдейта, които можете да намерите ако продължавате да четете. Ако искате да погледнете само промените без обясненията, натиснете тук.

Следва пълен превод на третия Снийк Пийк (Sneak Peek 3) от Суперсел:

Луут, Бонуси в различните лиги и Трофеи

Здравейте отново,

Още веднъж сме тук да поговорим за идващите промени в играта Clash of Clans – пълната промяна на системата за щитовете и добавянето на Вилидж Гард и Персоналната Почивка. В предишните постове обсъдихме добре промените и как те ще повлияят положително на гъвкавостта, времето на щитовете, и като цяло на атаките и на защитите. Сега е време да засегнем и темата, която интересува всички играчи – плячката от битките. Независимо дали вдигате купи или фармите за ресурс, следващите промени целят да ви наградят при по-добри битки, по сериозни цели и по-добър баланс между атакуване и защита.

Първата селекция от промени засяга Таун Хола. Той ще се превърне в главна цел за луут:

  • Възможния ресурс за крадене е разпределен по равно между Хранилищата и Таун Хола. (Максимума за взимане не е променен).
  • Таун Хола ще съдържа стойност колкото едно Златно Хранилище, Едно Еликскир Хранилище и 1/4 Дарк Еликсир Хранилище.
  • Плячката от ТХ може да се вземе само ако е унищожен на 100%.
  • Капацитета за злато, еликсир и дарк еликсир се увеличават с левела на ТХ.
  • Таун Хола и Клан Касъла ще се считат ресурсни сгради. Така Гоблините ги нападат с приоритет и двоен демидж.

За тези, които искат да правят сериозен фарминг има следните промени в бонусите при лигите:

  • Всички бонуси при лигите са увеличени драстично.
  • Колко бонус от лигата ще вземете вече зависи от процента на унищожение на базата. От бонуса можете да вземете от 0% до 100%.
  • 100% от бонуса можете да вземете при 70% унищожение.

Също така изчисленията за трофеите особено при по силните играчи се изчислява по нов начин. Висок левел играчи ще получават повече при атаки и по-малко при загуби от нападение:

  • Трофеите, които се предлагат от защитници с по-малко от вас трофеи се увеличава.
  • Трофеите, които се предлагат от защитници с повече от вас трофеи се намаля.

Има и няколко допълнителни генерално мултиплеър промени за по-добър геймплей:

  • Процентът възможен луут при Таун Хола 6 до 10 е леко увеличен.
  • Атаките на противник с един левел по-нисък ТХ от вашия ще ви носи по-малко луут.
  • По-малко вероятно е да ви се падат противници с разлика от 2 нива ТХ от вашия. Това важи само за играчи под Champions Лигата.

Главната цел за тези промени е много проста: Колкото по-добър нападател сте, толкова повече ресурс ще вземете. Нека да се гмурнем още веднъж за последно и да обсъдим по-добрия баланс и как добре атакуващите ще бъдат по-добре възнаградени. Дали ще нападате за Трофеи или Фарм, ще намерите нещо за себе си.

Какво има в Таун Хола?

Таун Хола е сърцето на вашето село, за това тази сграда винаги трябва да е от най-голяма важност при атакуването и защитаването. Играчите за трофеи винаги се стремят да я унищожат, докато при тези, които фармят няма особено значение. Сега обаче след като унищожението на ТХ вече не дава щит, какво практически ще носи той? В следващия ъпдейт отговора е прост: повече луут.

Goblins TH

Всеки унищожен Таун Хол ще ви носи сериозна сума златно, еликсир и дарк еликсир. Плячката, която до сега беше разпределена между хранилищата, вече ще се разпределя между тях и Таун Хола. Нека ви покажем как ще изглежда това разпределение с пример при ТХ 10:

Town Hall loot

Виждате, че луут-а е вече разпределен между всички хранилища и Таун Хола. Ако направим сметката ще установим, че атакуващите играчи ще печелят повече ако свалят и Таун Хола. Ако не го охранявате добре обаче ще ви струва скъпо. Помнете, че и Гоблините вече ще го нападат приоритетно с двоен демидж.

По-добри атаки, по-добри бонуси

Предстоящият ъпдейт главно цели да награждава повече добрите атаки, а промяната на бонуса при лигите само подпомагат достигането на тази цел. Механиката е проста: Колкото по-добре атакувате, толкова по-голям бонус. Тази промяна ни позволи и да завишим бонусите по абсолютно всички Трофи Лиги, както и да преработим кривата, по която да се изкачвате нагоре.

bonus liga

Намерете правилната за себе си лига и атакувайте за максимум бонус. Има промяна в стойността от бонуса, който ще получите в зависимост от процента на унищожението. Той може да е от 0% бонус при 0% унищожение, до 100% бонус при 70% унищожение. В началото на битката бонуса се покачва драстично: 80% от него се печелят при 50% унищожение. Имайте предвид, че вие все още трябва да спечелите атаката, за да получите бонуса.

Също увеличихме бонусите при различните лиги за да ги направим по-привлекателни и награждаващи от преди. Така подтикваме играчите да се изкачват по стълбичката и да достигат по-високо ниво.

novi bonusi

Разгледайте различните бонуси при 50% и при 70% унищожение по-горе. Бонусът при 50% унищожение прилича много на пълния бонус от текущата версия. Ако редовно правите по 70% при атаките трябва да се замислите дали да не минете в следващата лига. Дори и да правите по 50% в следващата лига, бонусите ви ще са подобни на предходните.

Повече Трофеи

Играчите, които се намират в най-високите лиги имат един и същ проблем – огромни загуби на трофеи при дефенси и доста малко при печелене на атака. Много играчи се мъчат да намерят противници, които да дават повече от един трофей. Тези сесии за търсене понякога могат да продължат с часове и може да са много дразнещи.

След въвеждането на Персоналната почивка обаче нещата щяха да станат още по-сложни за тези играчи. За това се наложи да преразгледаме награждаването на трофеите при високите лиги, за да може играчите там да достигат до целите си по-лесно. Сега те могат да играят за трофеи по по-продуктивен начин. С тези промени текучеството на трофеи ще е много по-голямо и по-интересно.

Нека да разгледаме директната връзка между трофеите и как те ще се променят спрямо старата система:

trofei

На снимката горе виждаме атакуващи и защитаващи играчи от различен левел на трофеите да получават абсолютно еднакви награди независимо от тоталния брой трофеи, които имат. Сегашната система третира всички играчи от различните трофеи еднакво, което е неприемливо за хората от високите лиги. Уменията на атакуващ с 5000 трофеи срещи 4300 трофеи са много по-големи от тези на играч с 1000 трофеи атакуващ такъв с 300 трофеи. Но те получават еднакъв брой купи за награда. А от другата страна ако някой атакува играч с 5000 купи, получава евентуална награда от 56 трофеи.

trofei 2

Сега вече с новата система нещата са много подобрени за тези играчи. Ако разгледаме същите ситуации, вече играча вместо 1 купа награда ще получи 6, а този, който се пази ще получи 48 (вместо 56).

Минимума на трофеите, които ще излизат в различните лиги също е променен. Вижте по-долу:

min kupi

SHARE

LEAVE A REPLY