ТХ 11 подсказване 1 (Sneak Peek 1)

ТХ 11 подсказване 1 (Sneak Peek 1)

1689
0
Facebook

След като вече обявиха най-големия ъпдейт в историята на Clash of Clans по време на КлашКон-а, който се състоя на 24.10.2015, от Суперсел съобщиха в писмо, че ще започнат да подсказват какво да очакваме от предстоящия ъпдейт. В продължение на две седмици можем да очакваме ежедневни публикации, където те ще представят по едно ново нещо. Ако искате да разберете повече за специалното обръщение на девелоперите, където се съобщава за графика на новостите, натиснете тук.

За цялостно обобщение на новостите, които ще станат факт съвсем скоро в новата версия на Clash of Clans, натиснете тук.

В този пост ще преведем буквално дума по дума първото подсказване на Суперсел за новия ъпдейт на Клаш оф Кланс, който касае щитовете на играта. Четете внимателно, защото промените са много и са доста сложни. Следва превод:

Щитове Част 1 – Нападение и Защита

Здравейте,

Главният фокус на предстоящия ъпдейт афектира как хората играят играта Clash of Clans всеки изминал ден и техните Щитове. Да подобриш системата с Щита е сложна и деликатна работа, за това новата версия на играта ще съдържа голям пакет настройки и промени, които ще целят по-честна защита, по-гъвкави сесии на игра и окуражаване към атакуване.

Видео за част 1 на новите щитове можете да видите тук.

Цялостна промяна на системата на щитовете

В следващите няколко поста ще покрием абсолютно всички детайли на промените при Щитовете. Атакуването и защитата ще се променят и как те ще афектират различните играчи. Но първо трябва да споменем двете най-важни промени в играта:

  1. Унищожаването на Таун Хола вече няма да ви даде 12-часов щит. Прибере ТХ-то си вътре.
  2. Атакуването докато имате щит, няма да го свали напълно, а ще ви струва време от щита.

Тази нова система ви позволява да бъдете атакувани, да спечелите щит и след това да атакувате 1,2 или дори 3 пъти без да загубите щита си. През същото време ние променяме начина, по който можете да се сдобиете с безплатен щит:

  1. 12-часов щит се дава ако ви направят 30% унищожение на базата.
  2. 14-часов щит се дава ако ви направят 60% унищожение на базата.
  3. 16-часов щит се дава ако ви направят 90% унищожение на базата.
  4. За да получите щит, атакуващият играч трябва да е пуснал поне 1/3 от армията си. (НОВО)

Ето какво се случва ако атакувате докато имате щит:

  1. Ако имате щит можете да влезнете в мултиплеър битка без да го загубите. Можете да търсите врагове или да отмъщавате също без да загубите щита си.
  2. Ако нападнете някой след като сте получили щит, то 3 часа от времето му ще бъдат премахнати.
  3. Ако нападнете още някой след това наказанието ще е премахване на 4 часа. Всеки следващ нападнат ще премахва с един час повече (5 часа, 6 часа и т.н.)

Допълнителни промени (НОВО):

  • Цената на презареждането на Капаните е драстично намалено (-75% от сегашната цена).
  • Цената на презареждането на Арбалета е драстично намалено (-70% от сегашната цена за всички нива).
  • Времето, в което можете да бъдете атакуван след като излезнете офлайн е увеличено от 1 минута на 5 минути.

Ще има и още много промени, които ще подкрепят тези включително новия концепт Village Guard, ребалансиране на възможния луут, бонусите при Трофи лигите и др. Но това, което съобщихме е повече от достатъчно за една публикация. 🙂

Ако сте любопитни и искате да научите причината за направените промени и как това можете коренно да промени начина ви на игра продължавайте да четете.

Простият щит, от който започна всичко

Системата за щитовете в играта Clash of Clans е останала непроменена от самото начало на играта през 2012 година. Първите ни намерения бяха много по-прости – ако някой те атакува, получаваш щит, за да имате шанс да се възстановите от атаката, преди отново да се впуснете в нападение.

Клаш оф Кланс обаче е игра и за нападение и за защита, а защитата понякога може да е коварна. Сградите ви рухват, а трофеите и ресурсите ви са откраднати. Половината от щастието играейки Клаша е да гледаш как построеното от теб село се справя с дадено нападение. Няма по-сладко нещо от това да наблюдаваш как добре подредената ти линия от Дефанзивни сгради изненадва и надвива атакуващия. Добре балансирана щит система би направило атакуването и защитата доста по динамични. Тя трябва да направи така, че играчите да не са нападани твърде силно твърде често и да ги държи постоянно в играта.

Нашата първоначална щит система не подтиква играчите да развиват своите стратегии от изцяло фарминг до изцяло за трофеи. Играчите силно се приспособиха към съществуващата система и ни показаха много креативни начини за защита. Сега 3 години по-късно разбираме по-добре сложната система, която играчите са усвоили, за да използват правилни щитовете. Разбрали сме как те поддържат сложните си стратегии, цели и най-вече разбрахме как щитовете отговарят или не на очакванията на играчите.

Да вярно е, безплатните и лесни щитове, които играчите получават, когато оставят Таун Хола си навън си отиват, след като осъзнахме, че това е ядрото на много стратегии в Клаша. Но тази промяна е само малка част от големия пакет промени, които сме подготвили за подобряването на геймплея на играта. Те са по-честни, по-балансирани, по-гъвкави, по-интересни и по-забавни. Всичко, което дефинира играта Clash of Clans, а именно – битките.

Всичко започна с един много прост въпрос:

Как да направим системата за щитовете по-добре?

За да стигнем обаче до отговора на този въпрос трябва да установим грешките, които са в сегашната система, а именно:

  • Получаването на щит е непредсказуемо. Могат да не ви атакуват дълго време, а и можете да не получите щит, когато го направят.
  • Добрата защита може да ви принуди да се защитавате отново. Ниския процент на унищожение може да позволи да ви атакуват отново и отново.
  • Времето на щита не е гъвкаво. То или е твърде дълго или твърде късо за вашите цели.
  • Ако забравите за щита може да ви докара нов 12-часов щит и още чакане ако не искате да го премахнете.
  • Щитовете често не насърчават атаките. Да развалиш щита си често може да се счита за лоша тактика.
  • Щитове се дават на хора, които не искат да се защитават. Това повлиява негативно на намирането на правилен противник, намалява ресурсите и трофеите.

Очевидно има много за подобрение. По-добрите играчи могат да осъзнаят как всички гореспоменати проблеми са взаимосвързани един с друг. Непредсказуеми щитове могат да докарат до много защити. Не гъвкаво време на щитовете могат да докарат до забравянето на изтичането на щита. Забравянето на щита може да доведе до дълъг период, в който да сте постоянно без щит.

Няма малко и просто нещо, което да променим, за да разрешим тези промени. За това престоящият ъпдейт съдържа толкова много новости и промени на веднъж. За да подобрим една част, ние трябва да подобрим много аспекти, за това променяме цялостната система на щитовете.

Атакуването докато имате щит – винаги е добро време да атакуваш

Когато пуснем играта, ние искаме да атакуваме. Играчите харчат време и пари за войска, спелове и подкрепление в Клан Касъла. И тогава, когато всичко е готово за нападение осъзнаваме, че имаме щит, който ще загубим.

Ако атакувате някой, то вие си губите щита, ако излезете за малко, веднага някой друг ви атакува. В повечето случаи е добра идея да се изчака докато щита ви не изтече напълно. А тогава да сте готов за атаката.

Novi Shtitove

Атакуването ще ви струва малко време от щита, но търсете колкото си искате при същата цена.

Цялата нова система на щитовете променя всичко това. Играчите могат да търсят колкото си искат и при атака да загубят само 3 часа от щита си (имайте предвид, че всяка следваща атака увеличава времето, което губите с един час). Това не само ще подобри времето, когато искате да атакувате, но и правилното използване ще се впише по-добре в натовареното ви ежедневие.

Играчите могат да си избират противници, а през цялото време ще са под закрилата на щита. Цената на атаката ще показва и колко време от щита си ще загубите ако направите дадена атака над противник. Само натискане на бутона “NEXT” няма да ви струва време от щита, но започнете ли атаката ще ви дръпне посочената стойност.

Отмъщението или Revenge работи по същия начин. Ако натиснете бутона “отмъсти” няма да ви струва от времето на щита, но ако направите атаката ще ви дръпне от това време. Това окуражава играчите да играят Clash of Clans когато им е по-удобно.

По-добри защити, по-добри нападения, повече Клаш

Тимът на Clash of Clans иска да направи така, че играчите да се възстановяват по-бързо от дадена защита. Това е и първоначалната идея на играта. Заедно с новия концепт за Village Guard, който ще бъде обяснен в следващия пост, ще подсигурят идеята, че всеки играч трябва да има достатъчно време да се възстанови.

Щит на 30

Лимита за получаване на 12-часов щит ще бъде смъкнат от 40% на 30% унищожение при защита. Допълнително пускаме и нов 14-часов щит, който се получава при достигане на 60% унищожение, независимо дали са ви бутнали Таун Хола или не. Условията за победа и загуба не са променени, но играчите ще получават повече щитове, по-предсказуемо.

Играчите, които се опитват да заобиколят тази система няма изобщо да получават щитове. Атакуващите трябва да пуснат 50% от армията си (базирано на нивото на Арми Кампа, Клан Касъла, Героите на различните ТХ нива) за да получите какъвто и да е щит. Оставянето на ТХ-то навън ще се превърне в една много лоша идея.

Ще има и добра страна на добрата защита. Повече и по-интересни противници при търсенето на играчи. При очакваните промени на изчислението на луут-а и трофеите, Клашърите ще трябва да се отбраняват по-добре. Клаш оф Кланс е най-атрактивна когато всички играчи са активни и в нападение и в защита. За това сме убедени, че това е правилната стратегия за развитие на играта.

Но това не е всичко. За да направим пълната промяна в геймплея в следващия ни пост ще представим Village Guard и Personal Break.

SHARE

LEAVE A REPLY