Правилно използване на Джъмп Спела

Правилно използване на Джъмп Спела

1712
0
Facebook

Джъмп Спела често се използва от напреднало ниво играчи със скъпи армии, но е и подходящ за по-масовите рейдове. Много често хората си мислят, че могат да го заменят с няколко Бомбера, но това не е съвсем така. В тази статия ще обясним защо джъмп спела е най-важната магия в играта и как да я използвате правилно.

За какво се използва Джъмпа?

Ако погледнете тази магия в най-простата и форма ще разберете, че тя помага на войската ви да премине през оградите без да трябва да ги унищожава. Представете си, че джъмп-а е временен Бомбер, който премахва стените където си пожелаете.

“Донесете си малко повече Бомбери, за да спестите място за магиите.” – Чували сме тези думи много пъти, но искаме да ви кажем, че Джъмп спела превъзхожда бомберите по следните критерии:

  • Можете да си го пуснете точно където ви трябва, без да се съобразявате с интелекта на Бомберите.
  • Бомбера може да бъде убит от дефенса, или да го хване някой капан.
  • Имате 60 секунди при последното ниво на този спел, което е предостатъчно за атаката ви.
  • Мястото, което заемат Бомберите може да се използва за други единици.

Както виждате предимствата са много в полза на магията. Но всичко зависи колко добре я използвате.

Как правилно да пусна Джъмп Спела?

Когато заговорим за правилното пускане на тази магия трябва да да знаем, че има 2 варианта да го направите. Първият е за да влезнете в самата база от външната страна. Вторият е да се доберете до ядрото на базата където е заветния Таун Хол.

Джъмп за влизане в базата от външната страна.

Вече казахме, че тази магия може да трае до 60 секунди, което ви дава достатъчно време да я пуснете преди да започнете самата атака. Правилното пускане на магията може да ви осигури достъп до много секции на противниковата база и това е първото правило за коректното използване на Джъмпа – пуснете го там където можете да проникнете в най-много отделение на базата. 

Jump spell placement

Както виждате от картинката по-горе, Джъмпа обхваща цели 5 отделения от базата. Това означава, че вашите единици ще могат да си прескачат свободно докато унищожат всичко там. Това важи за бази от по-затворен тип, където ще можете да практикувате този тип атака.

Ако обаче базата е отворена и все пак искате да проникнете в нея с Джъмп спел то тогава трябва да търсите място където ще можете да влезнете по към центъра й. Вижте следния пример:

Jump spell placement open base

Така поставеният спел предполага навлизане в базата с Големи или Гиганти последвани от Магове, Вещици или други изчистващи единици. Обхващат се само две отделения но е достатъчно да се доберете до ядрото на самата база. Имайте предвид, че обхватът на джъмпа е 7 квадратчета.

Джъмп за влизане в ядрото на базата.

Тука нещата са малко по рисковани. Ако искате да използвате Джъмп спел, за да влезнете в центъра на дадена база основното нещо, с което трябва да се съобразите изцяло е времето на пускане.

Важно е да знаете, че след унищожението на дадена сграда от вашите войници те автоматично си избират следващата мишена и тръгват към нея. Ако сте пуснали джъмпа преди да са направили това, те ще го използват. Но ако сте закъснели и вече са си харесали мишена те могат да не се повлияят от него. За това трябва да действате с перспектива и да не се страхувате, че времето му ще свърши.

Jump spell core base placement

Трябва да пуснете магията преди единиците ви да са набелязали мишените си. Така те ще го използват като фуния към ядрото. Ще се наложи да направите няколко лоши атаки, за да разберете как точно да използвате Джъмп Спела, но един път овладеете ли го ще можете да сте в пъти по ефективни при атаките си.

SHARE

LEAVE A REPLY