Подобрение в избора на противници за войната

Подобрение в избора на противници за войната

1750
0
Facebook

От Суперсел публикуваха изявление, в което съобщават на играчите, че в следващия ъпдейт системата за избора на противници за войната ще е тотално преработен. Ето превод на казаното от тях:

Следващият ъпдейт на Clash of Clans ще съдържа много подобрения “под капака” за да подобри избора на противници за войната. Системата за избора на противници е изградена върху честност и подбор на правилните противници. Тя цели да изправи равностойни играчи, за да се насладите изцяло на играта.

Поради тези промени някои кланове може да се наложи да изчакат повече от средните 15-20 минути за намиране на противник. Ще активираме тези промени с течение на времето с цел да следим какво точно се случва и как да го подобрим.

Ето промените, които ще направим в избора на противници във войните:

  1. Войните 35 на 35 и 45 на 45 ще се премахнат, за да се подтикне избора на другите размери войни.
  2. Намирането на противник ще взима повече под внимание дефенса на противника отколкото на офенса (армията).
  3. Силните дефенси като Инферно Кули, Игъл Артилери и Гран Уарден ще имат много повече тежест при избора на противник.
  4. Избора на противник ще взима в предвид и скорошните победи и загуби на клановете.
  5. Проверки на тимовете ще бъдат добавени, за да се премахне неправилния избор.

Ние, девелоперите на играта знаем, че играчите, който участват във войните силно се интересуват от тази тема. Тези, които се интересуват в дълбочина за промените нека да продължат да четат.

Дефенса и оптимизация на базите за войната.

Развитието на дефенса ще играе много по-голяма роля при избора на противник в играта. Преди ъпдейта играта слагаше еднаква тежест на офенса (развитието на армията) и дефенса (развитието на защитата) и това позволяваше дисбаланс между отборите. Сега вече системата ще слага повече тежест на дефенса на дадено село и така избора на противник ще е много по балансиран. След началото на войната единственото, което ви интересува е колко силен е дефенса на отсрещният отбор.

В същото време калкулациите на при намиране на противник са ребалансирани с цел по-добра презентация на цялостното развитие на базата. Преди ъпдейта много играчи нарочно не строяха Инфернота или Арбалети, а същевременно ъпваха армията си на макс. Така им се падаха по-лесни противници за силните им армии. Така наречените 8.5 и 9.5 бази. Сега вече играта ще разпознава много по добре такива играчи и за това ще даде повече тежест на самия дефенс.

Победи/Загуби и Балансиране на тима.

При войните има кланове, които се мъчат да намерят победата след поредица от загуби, а от друга страна има кланове, които им се падат постоянно по-слаби и не могат да намерят равнопоставен клан за битка. За да направим нещата по-честни резултата от последните няколко войни ще има тежест при избора на противник. Тези, които са падали наскоро повече ще бъдат избрани срещу отбор, който също е губел напоследък. Това ще помогне да се прекратат дългите серии от загуби. По същия начин кланове, които са печелили напоследък повече ще бъдат изправени пред същите кланове. Ще има и нова статистика “War Win Streak” в профила на клана, който ще показва колко победи напоследък е имал клана.

Отделно избора на противник ще се влияе повече от играчите на първите места и по-малко от играчите на последните места. Тоталния дефенс също ще се има предвид за да се избере цялостно по-добър противник.

Гледаме напред.

Знаем, че каквото и да направим по системата тя никога няма да направи перфектен избор на противник. Девелоперите на играта ще продължат да правят промени и подобрения през времето и ще се стараят тя да е максимално ефективна.

SHARE

LEAVE A REPLY