Коледна тема и балансиране на играта

Коледна тема и балансиране на играта

1478
0
Facebook

Точно седмица след голямото обнявяване на Clash Of Clans, от Суперсел пуснаха лек балансиращ ъпдейт. Както много от играчите забелязаха новата версия на Клаша е доста бъгава и имаше много неща за изчистване.

Ето какво промениха:

  • Оправен е бъга, при който играта изхвърляше играчите по Персоналната почивка дори когато са били оффлайн за дълго.
  • Персоналната почивка се активизира вече на всеки 4 часа акумулирана игра, не на 3 както беше до сега.
  • Персоналната почивка се рестартира когато сте били оффлайн без щит поне 15 минути (беше 30).
  • Безплатния Вилидж Гард след като щита ви изтече е увеличен за различните лиги.
    • Титан 1 и Леджент – 4 часа (беше 3).
    • Титан 2 – 3 часа (беше 2).
    • Титан 3 – 2 часа (беше 1).
    • Чемпиънс всички нива – 1 час (беше 30 минути).
    • Всички под Чемпиънс – 30 минути (беше 15).
  • Търсенето на противници във войната е преправено за ТХ10 и ТХ11.
  • Оправен е бъга при, който можеше да даряваме повече спелове.
  • Здравето на скелетите е малко намалено.
  • Позицията на Гранд Уардена за въздух и земя се сейва правилно.
  • Коледните дръвчета ще излизат от време на време.

Малко по късно ще бъде пуснат и ъпдейт, в който:

  • Ще можете да пускате и спирате снега в настройките на играта.
  • Ще има инфо бутон на щита, който ще можете да откриете време на оставащ щит и Персонална почивка.
  • Добавен е бадж за донейтнатите спелове.
  • Оправен е бъга, при който играта крашваше при натискане на ТХ ако арбалетите се ъпгрейдват.
  • Оправен е бъга с Лава Хаунда при края на картата.
  • Други бъгове също са оправени.

Очаквайте скоро буустването на мините и колекторите да е 1 джем!

SHARE

LEAVE A REPLY