Балансиране на играта през Март 2016

Балансиране на играта през Март 2016

1929
0
Facebook

Вчера Суперсел публикуваха още информация относно идния ъпдейт на играта Clash of Clans. Те обясняват всяка една част от промените в дълбочина. Споменават и причините те да станат факт. От компанията също така обещаха, че скоро ще започнат да пускат така известните SNEAK PEEKS в страниците си в социалните мрежи.

До момента има само една предишна официална информация за ъпдейта. Може да я прочетете тук.

Следва превод на публикацията от вчера:

Оттук нататък всеки един ъпдейт на играта Clash of Clans ще бъде придружен с задълбочено обяснение на балансиращите промени в играта. Планираме да сме много по активни в балансирането на единиците, сградите и геймплея като цяло през 2016. Освен в главните ъпдейти ние често ще променяме и баланса на офенса и дефенса в играта. Целта към която се стремим да правим атаките на играчите все по-интересни и разнообразни. Стремим се и да подобрим комуникацията между играчите и девелоперите.

Ето промените, които ще засегнат всеки Таун Хол левел:

Промени при ТХ 11:

  • Обсега на Гранд Уордена за стрелба и абилити ще бъдат намалени.

Големия обсег и абилити в комбинация с уникалния му изкувствен интелект направиха Гранд Уордена единица, която може да я пуснеш навсякъде по картата и той ще си свърши работата. Намалението на обсега ще накара по прецизно пускане на най-новия герой в играта Клаш оф Кланс. Така ще подобрим и ефективността му.

Промени при ТХ 10 и нагоре:

  • Мулти мода при Инферно Кулата ще прихваща мишени по-бързо.

Мулти Таргет Мода на Инферно кулите беше забавяно поради силата му срещу Вещиците. С новия левел на уичовете обаче трябва отново да върнем бързината, защото хордите от скелети станаха много силни.

  • Играчи с ТХ 10 и ТХ 11 е по-малко вероятно да се намерят в мултиплеър битките.

Вече след като много играчи са преминали към ТХ 11, може да направим промяната в избора на противници, която ще намали падането на ТХ 11 срещу ТХ 10 играчи. Искаме да отбележим, че това няма да засегне играчите, които са в Champions League и нагоре.

Промени при ТХ 9 и нагоре:

  • Здравето на скелетите е намаленo.

Скелетоните трябва да са крехка единица, която да превъзмогва малкото си здраве с голяма бройка. Тяхното здраве в момента е малко по-високо отколкото трябва. Така Арчер Кулата не можеше да убие един скелет с една стрела и се налагаше да повтаря. Намалението на здравето ще цели Арчер Кулите да ги убиват само с една стрела.

  • Скелетите от Вещиците вече няма да активират капаните.

За да постигнете най-добрите резултати в битките вие трябва да притежавате добре балансирана армия и умения да я използвате правилно. Ако имаме атаки със само един вид магия и само един вид единици (уичове) и правим по 2-3 звезди на атака с лекота, нещо не е наред. Понякога промените в здравето и демиджа на единиците оправя нещата, но в някои случаи трябва да се промени и геймплея.

Пример за това беше Хога преди да направим Гигантските бомби да им правят по 1.5 демидж. Вместо да намалим здравето на Хога ние променихме геймплея, за да може ентусиастите да са малко по-прецизни в атаките си. Същото ще направим и със скелетите. Масови Уич атаки вече трябва да са по-прецизни и да внимават за капани или да използват други единици да разчистят пътя напред.

  • Гоблин ниво 6 е вече възможно при ТХ 9 (беше при ТХ 10).

Малко се скръндзихме с нивата на Гоблините. Ама сега вече нещата са други.

  • Демиджа на Арбалетите при ниво 2,3 и 4 е увеличен. 

Преди време Арбалетите бяха най-страшната защита в играта Clash of Clans. Сега обаче с тези напомпани Гиганти, Големи, Лави и други Арбалета изостана малко в последните си нива. Сега това ще бъде променено.

Промени при ТХ 8 и нагоре:

  • Демиджа на Валкирито е увеличен, здравето намалено.

Опитваме се да направим място в армиите ви една от най-малко използваните единици в Клаш оф Кланс. Увеличението на атаката и е добра предпоставка, но внимавайте със здрвето й.

  • Валкирито ще атакува много по-бързо при пристигане до мишената й.

Валкирито е единица, която влиза навътре и удря здраво. Застава на места където може да нанесе най-много демидж, чак понякога се излага на многобройни дефенси. Преди обаче групите Валкири отиваха до мястото за нападение и чакаха докато можеха да атакуват. Така те умираха много бързо. Сега с тази промяна те ще атакуват при самото пристигане, така ще се превърне в доста рязка единица.

  • Здравето на Уизард Кулите ще бъде увеличено при ниво 5 до 9.

Уиз кулите са основен дефенс със сплаш демидж при по-ниските нива играчи на Clash of Clans, благодарение на доброто им съотношение между здраве и Демидж. В по-късен етап на играта обаче тя някак си остава на заден план с по-силните армии. При ТХ 10 и ТХ 11 те падат като къща от карти въпреки внушителния си вид. Със следващия ъпдейт здравето на по-високите левели Уиз кули ще бъде драстично увеличен и така ще са наравно с Арч Кулите и Оръдията.

  • Защитаващите единици (без героите) ще бягат от Пойзън Спела ако бездействат.

Пойзън спела беше направен за да помага на единиците, при битка едни срещу други главно като намаляват скоростта на атаката и горят от здравето им. В сегашната версия на играта обаче е много по-лесно да пуснеш два пойзъна и да избегнеш конфронтация с единиците като цяло. Това не само е супер скучно, но и прави единиците в СС само формалност. Светкавиците все още си остават един подходящ метод за унищожение на единиците в СС.

Промени при ТХ 5 и нагоре:

  • Всички ДАРК спелове ще се правят за 10 минути.
  • Всички НОРМАЛНИ спелове ще се правят за 20 минути.

Всички от екипа на Клаш оф Кланс искаме играта да е лесна бърза и интересна. Времето за спеловете е едно от нещата, които можем да подобрим за сега.

Промени при Всички нива:

  • Времето за битка ще бъде намалено до 3 минути отново.

При ъпдейта за ТХ 11 бяхме предпазливи в времето за битка. Има 2 причини, по които го направихме 3:30 минути: 1. полето беше увеличено, както и добавихме нови сгради. 2. Искахме да има повече време за битка с Eagle Artillery-то. След ъпдейта обаче наблюдавахме, че това време всъщност е абсолютно излишно. Сега връщаме отново 3-минутното време за битка, за да върнем по-стегнатите битки.

  • Revenge атаките ще носят Стар Бонус и Бонус от Лигите.

Дълго очаквана промяна.

  • Строенето на нови сгради не може да се спира. Ъпдейтите обаче ще могат.

Това се прави за да се спре купуването на дефенси преди войната и анулирането на строителството им след края.

Допълнителни промени:

  • Войните
    • Променен е начина на избиране на противници
    • Войните 35 на 35 и 45 на 45 са премахнати
    • Нова статистика на поредни победи се появява в профила на клана
    • War Events менюто е променено за по-добър дизайн
    • Всички повторения на атаките може да се видят от MY TEAM/ENEMY TEAM менюто
  • Други
    • Обобщение на строителите – Натиснете върху бутона на строителя, за да видите какво правят те
    • По време на битка ще има стрелки които да показват ако имате скрита армия в композицията си
    • Като натиснете на LOOT CART-а ще видите колко ресурс ще приберете като я вземете
    • Хранилищата ще имат подобрена анимация, за да видите колко има в тях
    • Активираните капани ще показват по ясно обсега на действието им
    • Повече реплеи ще бъдат запаметени
SHARE

LEAVE A REPLY